Lååång sovmorgon. Underbart gott och välbehövligt! Är nu ledig enda till lördag eftermiddag. Gott. Sitter och sörplar på den största vanil café au lait iförd morgonrock. Lite förmiddags mys.
Tycker lite synd om lilla vovven som inte mår riktigt bra. Igår morse när kl ringde vid 05 så upptäckte jag att han hade gjort ner sig i inomhus, och det har han inte gjort sen han blev rumsren, när jag kom hem från jobbet vid kvart över tolv då hade han kräkts. Åkte och gjorde lite ärenden. Sen när morgan kom hem hade han bajjat igen, samma visa nu imorse. Så stackarn får fasta idag, så får vi se om magen kan reparera sig.
Jag ska fixa lite i hemmet och sen utföra lite ärenden!
Hoppas alla får en kanon dag!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar