Härliga lördag. Gick och lade mig vid 21 igår, som ett ursketet äpple. Men nu. känner jag mig faktiskt utvilad. Varför ska morgonen vara bäst för? Jag avskyr att jag är som ett kolli på em/kvällarna! Jag får väl börja med att ta en eftermiddagslur om dagarna. Om jag får ro i kroppen till att göra det vill säga.
Ska bege mig iväg om en stund till stallet. Ska bli kul. Blir nog mycket att göra. Fast man blir nog varm i kläderna rätt fort tror jag.
Nedräkningen har väl börjat, 3 dagar kvar, 8 timmar och 20 minuter. ååh jag börjar redan bli lite nervös. Och önskar att det vore den dagen, den tiden nu.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar