Vaknade imorse 20 minuter innan klockan skulle ringa. Åh vad jag hade sovit gott i natt. Blev ju inte mycket sömn varken i fredags natt eller i lördags natt. Skulle jobbat ju, men fick ta en semester dag då jag hade fått ett "akut läkarbesök". Precis när jag ska bege mig ut genom dörren vid kvart i åtta, så ringer min ssk från Varberg, för att meddela mig att läkaren ligger hemma i magsjuka och att de måste därför ställa in dagens besök :( Jag blev riktigt besviken då jag har gått och väntat på denna dag, dels för att jag vill veta hur vi ska fortsätta och hur vi ska göra med allt för att ha sönder detta ekorrhjul.
Jaja, jag begav mig ändå till varberg för jag hade andra ärenden inplanerade. Precis när jag kommer till Varberg ringer min ssk. Och bokar in mig imorgon kl 15:30. Med 9+ % procents säkerhet så blir det av :( kul. Jaja, jag behöver iaf inte ta en semester dag då jag bara jobbar till elva. Fast jag kan väl inte klaga på idag ändå, sov ju riktigt gott, plus att det var skönt att vara ledig idag när man har jobbat helg. Så håll nu tummarna för att det blir ett läkarbesök imorgon!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar