torsdag 7 februari 2013

Håll tummarna

Vvaknade 04:30 idag...inte alls kul faktiskt, somnade fort och gott igår vid strax efter 21, men med orolig sömn. Men vågar inte ta mina sömntabletter när jag ska börja jobba vid sju. Var verkligen iskallt när vi gick upp imorse, pannan hade lagt av. Har haft en kanon dag på jobbet. Slutade klockan elva, stannade kvar en liten stund och var hemma precis innan tolv. Har gjort en sats muffins och smält choklad till frostingen som jag nu väntar på för att det ska svalna. Sen blir det att åka med dom till kungsbacka. Ska även unna mig en ny syrup på espresso house. Jag hatar denna veckan. Den har verkligen vart fruktansvärd jobbig på många plan, jag är odräglig och jag är ingen rolig människa att umgås med, jag är en tyrann och det jag gör mot mig och alla andra är tyranni. Jag försöker att distrahera mig själv och försöker uppehålla mig med saker för att komma på andra tankar. Bestämde mig för att jag skulle simma igår eftermiddag, men när jag kom dit, så vände jag. Jag skulle fan inte simma. Så jag gick in på karlssons, sen åkte jag till elgiganten och köpte kaffe.

Idag när jag jobbade så ringde min kontakt och pratade in på telefonsvararen, har blivit bokad på tisdag 15:30. Så för guds skull, håll nu alla tummar och tår som ni har. Nu får dom bannemig inte bli sjuka, annars får dem gå till jobbet ändå. haha, riktigt så hemsk ska jag väl inte vara...men jag vill ha ett slut nu, jag vill börja leva, för jag vet inte vad man kan kalla det jag håller på med nu, men att leva är det då inte iaf.

Nehe dags att åka till kungsbacka, sen ska jag o Målle gå slingan, husse ska squasha, så det innebär kontroll av tv kontrollen...wooolhooooo...hela england bakar idag ju

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar