onsdag 6 februari 2013

onsdag men inte så mkt mer...

Måndag och tisdag var ju inte direkt någon höjdare. Är ledig idag. Tar det just nu i skrivande stund det lugnt med en kaffe och lyssnar på musik! Gott. Känner att jag bara behöver vara. Är mäkta trött idag, de två första dagarna på denna veckan har tagit väldigt mycket kraft och energi :( Men jag har iallafall skottat halva parkeringen, förberett middagen, och vart ute o busat med el dogo. Om en timme bär det av till Väröbacka för att hjälpa Eme med det sista av flyttstädningen, skulle ridit idag oxå, men tyvärr säger min kropp nej. Så efter städningen blir det en sväng med hunden och inte så många knop mer.

Tycker synd om sambon som gick upp vid fem igår morse, kom hem vid 17 tiden, åkte och tränade vid 19, kom hem vid halv tio, precis när han lagt sig en timma senare blir han utringd med snöjouren, han var ute och plogade till kl 04 imorse, sov två timmar. Och är fortfarande på jobbet och kommer inte hem innan halv fem, jag säger ta fan om det snöar ikväll/natt igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar