Sitter i soffan och har precis diskat, sitter med största vaniljkaffen i mannaminne. Hunden försöker förbrilt att roa sig själv. MATTE ÄR SÅÅÅÅÅ TRÅKIG ;) Jobbat idag, det gick bra, lite seg i kolan men annars var det en bra dag. Är gräsänka idag med. Mannen är på utbildning ikväll, han skulle följt med idag egentligen var tanken. Hade vart skönt att ha honom vid min sida, men det är klart man ska prioritera. :) Hoppas att jag får lite klarare besked idag om vad som händer, med behandlingen och allt det där. Förstår inte varför jag ska vara så nervös inför varje besök för? Tror inte dem i Varberg kommer bli överlyckliga på mig, det är inte jag heller för den delen. Men hade jag kunnat fixa det så hade jag ju inte vart där jag är idag. Desperat. Ja det är jag nog, desperat efter hjälp. Känner mig som en cancer svulst som helt greppat min kropp och som trots cellgifter vägrar att minska. (ursäkta liknelsen) erhm...
Igår var jag riktigt trött. Gick upp vid tio tiden, åkte in till kungsbacka med Målle vid halv två tiden och tog en promenad. Gick och lade mig vid halv nio-nio ungefär. Makalöst trött. Hoppas min man kommer hem tidigare idag med, för idag känner jag nog att jag kan hålla mig vaken lite längre än igår :P Det vart Hej och godnatt igår :P
Hoppas verkligen att jag kan hålla mig vaken idag, det är ju trots allt veckans höjdpunkt ikväll...Mästerkockarna!!!


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar