Sitter i soffan med min vaniljcappucino och funderar på hur jag skall få den här dagen till att gå. Är gräsänka hela dagen och min sambo kommer inte hem förens strax innan 22 ikväll. Måste göra något för att sysselsätta mig. Jag har några förslag som jag funderar på. Saker som sysselsätter mig men som inte kräver så mycket energi.
Imorgon är det åter dags för ett besök i Varberg. Det har redan gått en vecka sedan sist. Ibland går tiden ruskigt fort och i vissa fall som de två veckorna innan förra veckan, stod absolut stilla, kändes det som. Tänker lite på vad som eventuellt ska kunna sägas imorgon, men det blir väl det vanliga, för något nytt lär det väl inte bli. Ska bli intressant och höra om de har fått tag på den där människan som de har försökt nå, för jag vill gärna veta så snart som möjligt då det känns som om allt är ganska så stillastående just nu, livet alltså. Man går liksom och väntar, väntar och väntar. Tror att höjningen av medicinen har gjort bra, det känns så iaf, eller bättre kanske man skall skriva. För det är ju inte bra, men mycket bättre :)
Nehe nu ska jag pyssla lite!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar