söndag 3 februari 2013

Redigt nervös!

Haft en bra dag, kkort dag på jobbet, direkt till stallet för att rensa och fixa med papper. Gjorde klart allt från lördagen och för att ladda upp för nästa lördag. Det är så kul, är väldigt motiverad och laddad. hehe. Åkte hem för att möta upp sambon och göra klart de sista muffinsarna som jag inte hann färdigt med innan jobbet. Lugn och städad em/kväll. Har ju inte sett sambon på hela helgen så vi hade lite kvalitetstid, kanske man kan uttrycka sig.

Är väldigt nervös inför morgondagens läkarbesök i Varberg. Sitter mycket och funderar kring vad de kommer att säga, vad kommer den somatiska undersökningen  visa, blir det inläggning, och vart i såfall. Det pratades ju först om Halmstad, sen frågade hon om Varberg, men det är högst otänkbart om det inte blir en annan avdelning så hon pratade om medicin samt kirurgavdelningen och det kan jag gå med på. Så allt kan väl hända imorgon, tror jag. Fick med mig några näringsdrycker i näven förra gången, samt en massa recept ppå näringsdrycker. Har inte ens öppnat de jag fick med mig eller hämtat ut dem som hon skrev ut :( suck.

Najtinajt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar