torsdag 28 februari 2013

Bakfnatt

Imorgon är sista lediga dagen på denna "helg". Arbetarhelg stundar runt hörnet.
Har börjat förbereda mig lite. Har samlat på mig lite böcker som jag kan läsa när jag ev är borta. Vet fortfarande ingenting och vet fortfarande inte när jag får något besked. Men snart hoppas jag iaf. Oron för Målle har släppt nu, tack och lov. Det är jobbigt att veta att ngt är fel, men itne vad, när dem inte pratar. Men antagligen så var det väl något han smaskat i sig som vanligt, han brås ju på sin mor och far, som är väldigt så matglada :) Så 24 timmars fastande och 1 1/2 dygn med ris och blötlagd mat har funkat fint! SKÖNT!!!!

Tänkte jag skulle åka till Friskis och svettis imorgon, har tappat bort mitt träningskort. Tänkte se om jag kan fixa ett nytt, har planer på att börja med yogan igen. Tror min kropp behöver lite harmoni :P

Annars är det inget nytt som händer här :)
Bakat som en liten blå idag, mangomuffins med kokosfrosting, sen blev det ett gäng chokladmaränger ikväll. Och nu har jag gått helt bananas i köket och verkligen EXPERIMENTERAT till MAX!!!!!! Rosa muffins med smak av arrak...hmm ja det återstår och se om det går att äta ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar