tisdag 5 februari 2013
Känner hopplöshet...
Gårdagen var den segaste i mannaminne, och som jag skrev igår så vart jag besviken över att läkaren var sjuk. Kan han dock inte rå för. Blev ombokad tills idag. Sov jätte dåligt i natt och vaknade varannan timma. Väl på jobbet så börjar jag dagen med att slänga min Iphone i toaletten, så nu ligger den i risburken..hoppas att den överlever. Och inte nog med det, så ringer de från ätstörningsenheten, läkaren är fortfarande sjuk, likså min ssk jag oxå skulle träffa idag och imorgon. KUUUUUL ..känner att jag har verkligen flyt nu :'( vill bara gråta just nu..känns som att jag går runt på glas. Att kroppen är så skör så skör att den snart går sönder, brister, faller ihop. Orkar inte med den här jävla skiten mycket längre till. Gav upp gjorde jag för länge sen, men nu känns det som om hoppet har lämnat kroppen. I och med att den läkaren bara är på mottagningen måndagar och tisdagar, så blev jag preliminär boka nästa tisdag eftermiddag....faaan säger jag. Blir att åka iväg en sväng idag, jag måste uuut, jag får panik. Måste bort. Hade helst velat lämna hööövet hemma så jag hade kunnat få lite lugn och ro! Men ikke!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar