fredag 22 februari 2013

HÄÄÄLG för bövelen!

FREEEEEEEDAG i all sin prakt! Göött! Och ledig helg på det, underbart! Kan det bli bättre? Nä, tror faktiskt inte det. :)

Sovit dryga två timmar i natt, stackars sambo hostar ju ihjäl sig nästan :( Så ikväll ska jag rå om honom lite extra, jag har förberett maten, hans favorit, eller en utav favoriterna kanske man skulle kunna säga :)  Plus att jag ska ta med Målle ut på en sväng så han slipper tänka på det <3 <3 <3 Känner att det nog inte hade vart dumt o vila en stund. Men det kan jag ju göra sen :)
Händer inte så mkt i helgen, ganska skönt faktiskt. Ska vara i stallet imorgon, visserligen, sen kanske man ska viga sin kväll åt lite mello? Årets första kanske, eller det är kanske helt waste of time!?! Jaja, vi får se. Jag ska iaf, planera nästa helgs tårta som är beställd. Sen har jag även några dagar senare ett litet födelesdagsbarn som vill ha en my little pony tårta. Skoj. en tårta på 25 bitar och en på 15..så nu ska kreativiteten flöda.

Min "semester" i Halmstad står stilla ännu, läkaren är fortfarande borta, remissen ligger kvar och platserna fulla. Härligt när "akutsjukvården" fungerar. Men men då kan jag ju baka lite till istället. UNDERBART!!!!

Hur kan man vilja något så mycket men ändå inte vilja ta konsekvenserna som kommer med det??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar