fredag 8 februari 2013

Hääääääälg!

Såååååååå jääääävla gött. Nu är det helg!!! UNDERBART! Två lediga dagar. Fläskfilén ligger och tinar, ska snart lägga den i Martinas magiska marinad. Målle blev precis matad, och jag sitter här i soffan med en vanilj café au lait! Fint ska det vara. Ska strax åka och inventera, sen handla till cafeterian inför morgondagen. Sen ska det hinnas med en promenad med odjuret oxå och tillaga maten till min älskade sambo. Händer inte mycket idag då jag ska upp tidigt imorgon. Morgan har snöjouren.

Maten har vart bedrövlig denna veckan, mer bedrövligare än vanligt. Finns en bakomliggande orsak till det tyvärr. Men hoppas det vänder nu snart. Och att jag får mer hjälp på tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar