söndag 3 februari 2013

Vätska i kroppen..

Detta är andra natten på dagen jag vaknar mitt i nätterna av att händerna och fötterna värker något så kopiöst, fingrarna och tårna är knappt böjbara och det gör skit ont. Tror att jag börjar samla på mig väldigt mycket vätska! Inget kul alls, inget bra tecken över huvudtaget!! Urs. Har nog inget val än att berätta för dom imorgon.

Snart dags att åka på jobb!
Hoppas alla får en underbart härlig söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar