Var i Åsa hos min ordinarie läkare idag. Eller jag min läkare jag haft under alla år som sköter mina sjukdomar och mina sjukskrivningar. Jag tycker att det gick bra. Jag hade fått med mig en lapp från Varberg som jag skulle ge till min läkare, för dem i varberg dokumenterar inte på "vanliga" ställen om man kan formulera sig så. Jag gav honom lappen och frågade om han kände till den dokumentatios-journalhandlingen, det gjorde han, och han hade läst den innan mitt besök idag. Jag gillar honom. Han är ALLTID förberedd, har bra hand om mig, en realist och svar på tal. Han är rak och ärlig, precis som jag. Jag uppskattar det. Vi var båda överens om att inläggningen i Halmstad är det bästa för mig. Jag kunde inte hålla med honom mer. Så det är ju inte förvånande att jag fortsätter min sjukskrivning. Höjning av medicinerna gjordes i början av veckan, och det känns vill jag lova.
Har städat lite idag, tvättat lite, sitter nu helt utslagen i soffan. Dels för att det inte vart mkt sömn i natt och dels för att jag sett till att hålla mig sysselsatt. Har lagat mat till min sambo. El dogo har fått lunch. Och jag sitter och sörplar på mitt kaffe. Gjort moussefyllningarna till helgens beställda tårta. Har även gjort smörgåstårtan, eller ja, jag har fyllt den. Den ligger i kylen o gottar sig, snart dags för att spackla den, och imorgon ska den dekoreras, grabbarna grus ska ha den i samband med rockfesten imorgon. Skoj!
Du är så duktig Martina, förstår inte var du får all din energi ifrån ! Med tanke på vad du äter/dricker. Önskar jag hade hälften av din energi :P Vad blev det för gott i smörgåstårtan idag ? Fyllningen , menar jag. Har dessutom funderat på om , inte vi kan ta någon dag o göra/träna på att göra Rosor i sp. Jag tycker det är kul att pyssla med sånt. Börjar likna rosor nu :D Om du har lust, hör av dig !
SvaraRadera